que?

05.30 ringde min klocka imorse. Jag låg med telefonen i handen och snoozade kanske till 3 gånger innan jag var tvungen att gå upp. Herremingud, tröttheten börjar slå in nu kan jag tala om! Sjuuukt trött.
Och jag skulle absolut inte ha haft vanlig lättmjölk i gröten till frukosten. Vad tänkte jag med där?

Jajajajajaaja... UNDERBART väder har vi iallafall! Redan varit ute och gottat oss i solen.
Nu sitter jag på rast och ska snart in till kidsen igen.
Jag slutar 14.00 idag och det är förjävla gött ska jag tala om! Imorgon börjar jag 10.00, sen går jag på helg och på Måndag har jag tagit ut min kompdag så då är jag ledig. YEEEY! Långhelg dvs. Sweet!

Nej, ska ta mig en sittning i massagestolen innan det är dags att bege mig.

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0