UNDERBARA ÖVER-RARA SOL!

Jag är på strålande humör! Solen lyser och värmer på så inåt... jag drog tillome på mig skinnjackan idag. UTAN att skämmas faktiskt! Nu när snön börjar smälta bort så gör det fanimej ingenting.
Nu längtar jag bara tills man kan ha converse utan att frysa fötterna av sig. YEY! Lycka.
Vår/Sommar är fan lycka.

Igår satt vi i familjen Törnberg och kollade resor tillsammans. Aldrig hänt. Inte med faderskapet iallafall!
Jag var schysst nog och sa att jag kunde punga ut till min egen biljett om jag MÅSTE.
Men men, det var väl bara kallprat.. eller så var det icke det. Vi får se!
Pappa vill till Kreta. Sandra vill till Egypten.. jag åker vartsom. We'll see, we'll seeeee!
Vill ändå ha karln med mig oavsett. Så blir det Kreta så TVINGAR jag honom att följa med, haha.
Han ska ju vara så jävla speciell och inte åka till "turistorter". Man ska åka till öar där INGEN varit.
Men det är också en posse-sak med honom. Så inget sånt!

Om 2 dagar fyller jag år. HOW SICK!? Det blir inte bättre av att Alex har hypat sin present så jag dör av nyfikenhet. "du kommer bli så jävla glad för din present, den är så jävla fet!" ASSÅ!?!? Jag dör! Måste få veta NU!

Han kanske har köpt en fet lägga åt oss... ååååh jag hoppas. Mohahahahah!

Jag höll nyss på garva ihjäl mig inne på vilan ska jag tala om.
Lilla A låg och gurglade och "pratade" och han pratar ju i falsett så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Inte Kristina heller. Sen ligger han "aaaa mååå u eeevaaaa (jaa, mååå du leeeevaaa)... tittut!" Men ni förstår ju!
Så jävla kul är det. Men nu sitter jag på rast, ska snart byta av.. kanske ta mig en liten powernap.
Det är tydligen korvstroganoff till lunch idag. Det åt jag inte alls till middag igår........... jo, det gjorde jag.

Nåja, man ska vara glad att man får mat överhuvudtaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0