aharå

Nej, men fy... jag har verkligen ingenting att skriva om.
Tilloch med min man jag BOR med tycker att jag borde blogga lite!
Jag menar, oookej? Då måste jag väl. Innan jag får en smäll. SKOJA!

Vi har iallafall bestämt oss för att flytta oss ännu mer norrut, till ...

....
dam dam daaaaaaaaaaaaaaam!!!

MÄRSTA!

När det händer är ju frågan.
Men det känns förjävla bra att han iallafall har tänkt över saken.
Woohooo!!! Just so you know liksom.

Har dessutom varit ledig idag. Och på min lediga dag så har jag varit i Sigtuna hos min gyn och gjort om mitt jävla cellprov. Och nu hoppas jag att det blev bra, EH! och inte var blod i provet, hah.

Sååååååatte! Nu ska vi mysa ner oss i sängen och kolla på film.
Nu när man har karln hemma med. Men snart börjar han jobba igen och då lär jag väl inte få se honom alls lika mycket. Snyft. Anyhoooow!

Hoppas ni mår bra.

OCH FÖRRESTEN! Jävlar vilken jävla babyboom det är detta år asså. SHIT. Alla är fan preggo!
Å GRATTIS!!

Här får ni en fin liten bild på mig från i Fredags då jag var så jävla snygg... (fast snyggare på min telefon så klart..)




Fotograf: Min man

Kommentarer
Postat av: Anne

Åkte förbi Tensta i dag, då tänkte jag på dig! Men jag tycker att ni borde flytta till typ Vallentuna istället ;)

2011-05-24 @ 21:54:09
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: sandra - två blir tre

snart är din tur ska du se ;)

Men du har rätt. riktig babyboom!



snyggo!

2011-05-25 @ 14:08:05
URL: http://sandeepistol.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ah, alla är gravida. Fy fan. Skulle jag aldrig vilja va igen.. haha! Det är hemskt..



Men du... Sigtuna är ju superfint! :)

2011-05-26 @ 15:19:52
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0