BLIXTAR Å DUNDER

Magiska under!

Ja, att jag orkade ta mig till duschen. Men jävlar vad länge jag duschade.
Som en ny människa nu. Så jävla skönt att duscha när man är sjuk och man får känna sig frisk för ett tag.
Orkade tillome raka benen! Nu jävlar du Alexus! Höhöhöhö.. skämtåsido.
Han ligger ju med mig även fast jag inte rakar benen. Skoja.... inte.

Jävlar vad det haglade alldes nyss OCH VAD DET ÅSKAR! Herregud, har glömt det här vädret.
Det är mysigt! Fast Alex är inte hemma än, men på väg. Fyfan... snart börjar helvete-film-maraton.
LOOKIN' FORWARD! eh.

Näääää, nu ska jag leta upp en film som jag gillade förr i tiden och vill se den.
Apråpå spöregn liksom. Kommer aldrig ihåg vad den heter.
Men ni vet han den där killen som är med i "Ensam hemma"-filmerna? Ah han är med när han är liten.
Han är mobbad (i filmen), rädd för allting, sen hamnar han i ett bibliotek fast han ska iväg och köpa spik till sin pappa som bygger en träkoja till honom som han inte alls vill ha.

I biblioteket händer någonting och allting blir tecknat och han måste gå igenom några böcker och äventyr.

NÅGON ANNAN SOM VET VAD DENNA FILM HETER!?

Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Sylvia BF+10

ååh förvandlas inte allt till något tecknat eller nåt?!?!? jag tror fan jag minns den också.. ska googla lite....



the pagemaster??? det är den jag tänker på iaf =)

2011-05-17 @ 20:20:25
URL: http://syliam.blogg.se/
Postat av: Sylvia BF+10

http://www.imdb.com/title/tt0110763/ <---- :)

2011-05-17 @ 20:20:48
URL: http://syliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0