bored to death

PÅ riktigt. Jag mår så jävla sämst och jag orkar inte vara sjuk en endaste dag till!
Jag mår ju inte ens liiite bättre ens. Bara sämre. Nu rinner ögonen på mig också och Alex tycker såååå synd om mig. JA, det tycker faktiskt jag med. Känns som att jag är ledsen dygnet runt opch att huvudet ska explodera.
Och så undrar ni varför jag sitter här vid datorn? Jo, för jag har så JÄVLA tråkigt! Får liggsår.

Nåväl. Det blir inte ett nytt cellprov imorgon som det ser ut nu. Kan ju ske ett mirakel under natten!
Jajuste, minns inte om jag berättade det att dom ringde från gyn och att dom inte kunde utföra mitt cellprov då det fanns blod i testet. Don't ask me why! Så därför ska jag göra ett nytt. Jätteroligt. Åter några veckors väntan!

Seriöst, jävla kvinnokropp. Var snäll mot mig någongång kanske?
Jag har ju blivit jättesnäll mot dig.

Annars då?

Jag får väl vara "glad" att det är regn nu när jag är sjuk och inte missar solen särskillt mycket. YEY!

Jag hade nog inget annat på hjärtat.
Ok, Alex är världens bästa, underbaraste man som tar hand om mig och passar upp på mig när jag mår så här bajsigt. Tyvärr kan han ju inte gå och kissa åt mig. Fan. Men annars. Jorå, jag älskar dig förjävla mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0