fint väder... not

Asså, hahahahahaha, förlåt att jag låter så jävla bitter hela jävla tiden i min kära blogg!
Jag är egentligen inte så bitter. Jag vet inte riktigt vad det är. Jag är ju fan världens lyckligaste!
Men när det händer något roligt, eller så. Då hinner/orkar jag aldrig blogga om det.
Så då får ni bara höra allt tråkigt och jobbigt som händer, haha. SORRY!

Är fortfarande astrött. Vaknade strax innan 10 idag. Kul! Jag som skulle sova tills ikväll var ju planen.
Nej, men juste. Jag har eeeeeeeen hund! Det glömde jag nästan. Not.
Men jag gick och la mig igen, efter att hon tömt blåsan och jag. Fast jag gjorde det på toaletten och inte i skogen.
Jag har sovit utan gubben inatt, lite ensamt, lite tråkigt. Ingen att ta på.

Att ta på sig själv nu för tiden är inget alternativ. Blir bara irriterad och fattar typ inte vad jag håller på med.

Så då vet ni det.

JUSTE! Ni som känner mig vet ju att jag är laktosintolerant och allt det där.
Idag när jag klev upp och skulle göra frukost, så hällde jag upp ett stort glas med mjölk och tänkte att jag skulle dricka lite laktosfri OOOOBOOOOOY! Men så klart så fanns det ju inte o'boy i detta hus!
Så hällde tillbaka mjölken i paketet och ba "aha, vad fan ska jag dricka nu?" och för första gången i mitt liv kände jag mig inte äcklad av själva mjölken. Så jag tog mig ett glas till frukosten och fick i mig hela glaset.
UTAN att vilja kräkas! HURRAAAAY! Vad hände där liksom? Vill inte påstå att det är det godaste jag druckit.
Men det slank ju ner... konstigt nog.

Nu sitter jag iallafall i soffan med magtröja, asgamla adidasbrallor, flummigt hår och gårdagens smink och känner mig über-bakis. Men jag är inte det. Det var ju liksom alkoholfritt på sommarfesten igår.
Jag vill att min man ska komma hit. Jag orkar inte åka hem, och imorgon är vi bjudna på mat hos mamma. Ni vet, mors-dag?

Nu ska jag glo vidare och störa mig på detta kassa väder! VILL HA SOL! VILL MYSA MED MIN MAN I SOLEN NU INNAN HAN BÖRJAR JOBBA HÄCKEN AV SIG! -grina-

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men herre gud. Bjuder ni inte på alkohol på sommarfesten? Antar att du inte jobbar i Ghettot... :P

2011-05-29 @ 00:08:12
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0