hej!

Men gudars! Höll nästan på att glömma bort er.
Fast det hade då inte varit så konstigt då jag är såååå jävla sick trött idag.
INTE SÅ KONSTIGT! Har sovit intervaller inatt från, mja, 12-tiden.. till 05:20 imorse då klockan ringde.
Jävla satana perkele säger jag bara! Men upp kom jag, och där låg min mina man och drog sig i sängen.
Eller okej, han var faktiskt också vaken då så jag fick ligga och kramas lite innan jag skulle upp.
Men snart ska han också börja gå upp tidigt igen.. mohahaha.. Finally! ;-)

Jag har försökt hålla mig vaken sen jag kom hem nu.
Och snart är det faktiskt dags att knoppa.
Inget speciellt har hänt idag, inte alls.

Är fortfarande inte kry!

Men imorgon blir det utflyttnings/BBQ hos LK i Bergshamra! Ska bli ruuuligt.
Kul bara att jag slutar 17 och vi ska va där 19.. blir att fixa sig på jobbet, ja ja ja ja jaaaa!

Nä, nu är jag astråkig. Vi hööörs och göööörs mina kära amigos!





Perfect match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0