lärde jag mig något nu?!

Jag har ju som sagt varit asduktig med kosten några månader nu och skött allting fin, fint.
Ingen läsk och ingen skitmat. Jag har mått jättebra (i magen asså) och ja, det har varit bra.
Tills nu. Som sagt är jag sjuk, och jag har inte orkat ställa mig och laga mat idag och ja, Alex måste jag ha en matlagningskurs med innan han får ställa sig och göra feting middag.
ÄVEN fast han är jääätteduktig på pannkakor... och mackor.

anyhow.. Vi bestämde oss för att köpa hem mat. Bad idea.
Jag fick en 90g. alltså ingen pommes eller så, bara burgaren och en cola.
Vilket jag inte rört på aslänge. Jo men vad händer?

Ca 2h efter denna måltid får jag magkramper från helvetet och vill dö.
Magen blir stenhård och det känns som att jag ska kräkas och skita ner mig.
Så kul är det!

Nu är jag inte bara influensig, utan jag har bott på toaletten också. YEY!

Hatar all äcklig, snabbmat. Aldrig mer. På hundra år.


Kommentarer
Postat av: sofie :-)

sv: hihi, jag förstod det ;-)

Aaaee, men va kul att vi fyller på samma dag! :D Inte ofta man råkar på nån sån ;D

2011-05-17 @ 12:08:15
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0