lite gammalt, lite nytt

Är ju som sagt kvar i faderskapets lägga och började smått gå igenom garderoberna.
(Ja, jag har typ 5 miljoner plagg kvar här....) eh.

Så nu ska jag plocka ihop massa kläder som jag ska ha med hem imorgon.
Och kläder som min mor ska få ärva. KUL VA?! Min mor får ärva mina kläder, fast det är hon själv som har en jävla walk-in-closet. "JAG HAR INGA KLÄDER, BUHU BU HU!" brukar det låta! NÄHÄ!

Så, så får det bli!
Lite rensning så där.
Kan ju inte direkt skänka kläder till syrran. Hon är ju typ 5 meter längre än mig.
Och då är jag fortfarande 170 och har inte växt. Något. Lovar!

Faaaan, är det sprutar hormoner ur mig idag! Nyss blev jag skitsur på Alex, sen blev jag irriterad, sen ville jag typ gråta. Fast han EGENTLIGEN inte gjorde något jättefel. Inget alls, egentligen.
Sen blev jag ledsen på mig själv och ville gråta för det. Sen blev jag sur igen på att jag är sur.
Ja, och så vidare, och såååå vidare!

Nu ska jag ut med Tjoffsan-sa och kiss/bajsa henne lite. Men hon ligger och sover, den latmasken.

Smakar bajs i munnen.

Jalla jalla, kebab till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0