men urk

Jag och mannen hamnade i Märsta igår för lite äventyr.
Först lite gårdsfest med Carro och Johan och lite oldies, hehehe.
Efter det gick vi hem till mamma och lurade med henne till puben, eller jag TVINGADE med henne!
Sen vet jag inte vad som hände, men jag och Alex traskade över till KC (... hahaha) dansade, tjoade och tjimmade tills jag fick PANIK för att jag fick ont någonstans i kroppen och trodde att jag på riktigt skulle DÖ.
Jag fattade inte om det var ryggen, lungorna, njurarna.. jag vet inte. Men fan förjävligt mådde jag!
Men när vi ska gå så har Alex tappat bort sin garderobslapp och VEM är räddaren i nöden om inte jag?!
Jag fick flirta sönder mig med hon i gabben för att jag skulle få ut hans jacka.

Hemåt gick vi, till mamma där vi skulle sova, eller ja... en liten genväg... sen hem.
Jag har inte sovit många timmar inatt ska jag fanimej tala om för er.
Jag är ju en sån där som aldrig spyr, varken full eller bakis. Speciellt ALDRIG bakis!
Jag har mått illa HELA natten, utan att ens ha druckit så mycket. Gick upp och stoppade fingrarna i halsen för första gången i mitt liv och kräktes BARA genomskinlig sörja! Ahaaajaaa.. värd kväll.

Jag har mått som ett taikon hela jävla dagen och ändå har vi hunnit med kinamat, födelsedagsfirande av Sandy och sånt där. Jag har en ny crush i Kerstins hund Kalle. HERREGUD!
En kolsvart liten yorkshireterrier som är 6 månader gammal och världens mysboll. Ja, gud vad kär jag är.
Jag ville ta med honom hem! Alex var också lite sugen. Jag saknar honom redan... Kalle asså.

Neeeej men, man kanske skulle sova ska upp 07:00 och slutar 18:00 imorgon.... yeeeeeey! Död.

Goooooooooodnaaaaaatt mina kära vänner. Fred ut!




Not so pigg liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0