snyft böl grin

På Torsdag ska jag äntligen jobba igen! Herregud, orka ligga hemma med liggsår.
Fyfaaraaoooo säger jag bara.

Jahaja, igår kollade vi nog på två helt sjuka filmer. Jag minns inte ens vad dom heter.
Den sista filmen var så jävla mycket blod/splatter-film. Ja, inte min grej direkt.
Men det var iallafall inte Paranormal Activity. UH!

Alltså, jag har sett 1:an en gång redan så ni behöver inte säga att dom filmerna är så jävla kassa, bla bla blaaa..
jag vet. Men jag tycker fortfarande att det är skitvidrigt med demoner och såna där saker.
Ja, jag är lite andlig så där av mig och tror på saker ni inte behöver tro på.
Anyhow, har lovat min karl att se både 1:an och 2:an idag (lovade egentligen för nån dag sen, meeen då var det natt) Jaaaa, jaaa jag är världens tönt. Men jag får riktigta hjärtklappningar av sånt där!

Så nuuuu har jag suttit och tittat på Landet för länge sedan och gråtit istället.

Alex är på begravning/minnesstund. Hans kusins fru som har dött. Hade jag inte varit dålig hade jag nog följt med. Känns dock lite konstigt då jag inte träffat någon, förutom hans kusins mamma då.
Ja, men ni vet "eeh, hej hej.. beklagar...eh" jag kan inte sånt där.

Nu ska jag duscha. Det KAN vara på tiden, eeeeeeeeeeeheheh.




världens finaste film!


Kommentarer
Postat av: maria

haha älskar den filmen!!!



- Din mamma kommer alltid att vara med dig

- Jag har ont i magen!

2011-05-17 @ 22:59:54
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0