taggad på livet!

Kan inte slänga in en bättre rubrik än denna! Taggad är precis det jag är!
Livet har just börjat och jag är lyckligare än någonsin. och TÄNK att jag tillome en dag kanske blir ÄNNU lyckligare, det är helt jävla stört! Love life helt enkelt!

Vill ju inte påstå att jag sovit som en prinsessa inatt.
Men så är det alltid när jag öppnar. Ligger bara och rullar runt och är rädd att försova mig!
Det gjorde jag dock iiinte. Var här, på jobbet 06:20 och inget barn här först vid 07:40 typ..
Jäääääätteroligt att sitta ensam och hålla på att somna.
Drack en kopp grönt te med vanilj-smak! Fick ont i magen och mådde illa så klart. På tom mage.
Ajsing-bajsing lilla katt! Du fååår ont i maaagen!

Nåväl.

Nu har jag rast. Slutar 14:00 idag, sen ska jag traska raka vägen hem till Kiwsi och Maxen och mysa sönder!
Snuffa bebis. Efter det ska jag hem till Mia och Daniel och snuffa ännu mera bebis, på lilla VILDA!
3 dagar gammal bebis. Mys mys!

Åhååå! Nu är jag trött. Förresten sa jag det att jag sökt lite nya jobb? Jo, det har jag minsann.
Vi får se rå!

Puss puss ut i solen med er
/bränd tjej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: haha!

Du skippar kolhydrater , godis, dricka. Äter grönsaker & massa frukt.. Små portioner på bestämda tider. Och motion c;)

2011-05-10 @ 11:24:53
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0