toarulle, toarulle, to-ah-ru-lleeeeeh

Ja, det är nästan allt jag kan skriva i detta inlägg.
Jag har toarullen bredvid mig, jag sov med den inatt.
Vaknade en gång av att jag låg på mage och det bara rann ur ena nösborren på mig.
Blev skitförbannad eftersom att jag har behövt snyta mig så många gånger inatt.
Det är som det är. Det går ju över, förhoppningsvis!

Alexo kom hem, öh, 4 inatt? Asså.. jag har ett svagt minne av att han säger att han älskar mig och något när han kommer hem då han ser att jag är "vaken", men jag minns inte riktigt.
Jag kanske bara önskade och inbillade mig det. höhöh
Han ligger här bredvid och snusar fortfarande. Lilla gubbe, dags att vakna nu. Jag är uttråkad!

Jamen så här kul har jag det! Hur kul har ni det? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0