blöttblött

Dagar som denna önskar jag att det fanns gummistövlar till hundar. (Och om det finns behöver ni inte tipsa mig...) Men det skulle vara så himla bra egentligen att ha gummistövlar. Speciellt på långhåret Tjorven.

Herregud.. jag orkar inte bada henne efter varje gång man varit ute med henne. Pallar ba int.

Men nu är det som det är. Det är inte alltid uuuunderbart att vara hundägare. MEEENEEEE, det får man jöö ta.
Love the smell of blöt hund.

Nåja, sitter på kontoret nu och har smugglat med mig korven till jobbet idag.
Stackarn skulle fått suttit hemma 9 timmar annars. Ååå deeeet mina vänner, går jag inte med på!

Så idag är hon terapi/kontorshund tills Mandis kommer och hämtar henne! :D!
Så ikväll blir det mysmys hemma hos Mandis. Och jag ska ju så klart också dit när jag slutat jobba.
Å, jag hoppas att jag är ledig tor-fre-lör-sön nu. Vore fantalastiskt efter alla mina timmar!

Jag är seriously så jävla död. I huvudet. Och ögonen. Men det är såååå jävla kul så jag stannar ju längre än jag behöver ändå, HA HA. Jag vet, funny girl.

Nu ligger pälsdjuret och morrar under skrivbordet. Hon skulle inte passa som kontorshund.
VAKTHUND däremot. Vi delar ju lokal med hemtjänsten, alltså, pensionärer. Och jag hann bara kom in med Tjorpan så hann en gammal dam "åååå huuuuundeeeen.. kom dååååååå hundeeen!" Och jag som skulle SMUGGLA-GÖMMA henne på kontoret. Det gick bra.... not.

Ååå, hoppas Mandisen bjuder på gogomat ikväll så det blir nomnom och mumsmums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0