EVERYTIME

När jag rakar benen så lyckas jag alltid missa en bit på benet som jag inte märker först timmar efteråt.
Jättefint. Jätteskönt. Fast iofs... jag hade världens jävla monsterben innan. Ni vet, klappa medhårs och det är MJUKT och fint. Jajajaja... Nog om det.
Usch, kan inte sitta vid datorn längre. Jag får sån jävla huvudvärk. Jag behöver nya glasögon. Eller ögon.
Sa jag det att jag har jobbat 115,5/h på 11 dagar. Heheheheh... och nu jobbar jag hela helgen också.
OB hela dagarna. HA HAAAA.. jag kommer vara rik i december. Och Januari.. och AAAAALLLTIIIIDDD!
Fast fan inte nu. Jag äger på riktigt 14:- och det är 8 dagar kvar till löning. HA HA HAAA!!
Vi ska äta räkor till middag idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fått fast anställning? :) Själv har jag 0 kr kvar (på riktigt) och INGEN mat hemma. Kul liv.

2011-11-17 @ 19:12:24
Postat av: Sandra

Och jag skär mig alltid på samma ställe på smal benet :((



<3

2011-11-18 @ 16:48:34
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0