Mys mys

För att lätta upp dagen så valde jag att umgås med Mandis ikväll. Jag behöver det. (men jag saknar dig Alex ändå!) Vi ska laga mat och bara vara. Underbart!
Vi har dessutom varit hem till hennes farmors hus och rensat grejer. Hon har gått bort så. Rip.

Min tåjävel gör ondare än ondast igen. Blir galen.

I helgen jobbar jag mina första pass på mitt nya drömjobb!!! Inte nog med det så ska jag på kryssning med dom på söndag också. I jobbet asså. Så jävla kul hhaha!! Ska bli så jävla kul att träffa alla.

Ja, allting kommer att bli bra tillslut.

Jag älskar mitt liv och människorna i det, även fast Gud knullar mig i röven.

Fin bild på Mandis. Hon har redan krupit i pyjamasen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för jobb? :)

2011-11-02 @ 17:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0