2 and a half men

Jag har redan sett tre avsnitt av första säsongen då Ashton 'hunken' Kutcher entrat serien, GLADELIGEN kan jag tycka. Visst att jag älskar Charlie Sheens humor och så vidare (sånt där man inte får skämta om då alla blir så jävla gnälliga och börjar böla typ..) MEN...
Nu är det faktiskt så här att Ashton inte TAGIT efter Charlie's roll att han ska spela en ny Charlie.
Vilket alla verkar tro, och "ska sluta titta" för att han inte är bra.
Eh, please? Han är visst bra. Han är dum och rolig! Precis som Jake.
Förresten så är Jake (vad han nu heter på riktigt) och Asthiii lite lika.
Anyhow! JAG GILLAR DET och kommer fortsätta att titta och ni som inte fortsätter. Ni följer bara strömmen för att man SKA hata när någon huvudroll byts ut.
Skit ner er. Heheheheheheh...

Kommentarer
Postat av: Anne

AMEN!

2011-10-11 @ 07:50:00
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: Piia

Nu är du också med ;)

2011-10-11 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0