hej vänner

Jag har ont i halsen. Igen.
Imorgon jobbar jag.
På onsdag ska jag på möte i SKOLAN (hjälp!)
Torsdag ska jag på arbetsintervju, YES!
Fredag, jobbar jag. På kvällen födelsedagskalas för Linnea.

Å... nu vill jag att det ska bli imorgon så att jag kan få kika på lite mer lägenheter.
Jag fick en lägenhet, eller jag, vi. Men kunde inte ta den. Jag hade inga direkta papper att kunna lämna in så då blir det liiite svårt. Men herregud, inte fan trodde jag att jag skulle få en lägenhet bara efter 1 månad som aktiv i Sigtunahem. Snabba puckar! Då vet man. Tills nästa gång. Vill gärna ha papper på allting så man inte sitter där dum sen och ba "eh, inkomst..? vadå för inkomst?"

Alfons ramlade ner i toaletten idag också. Jag visste att det var HAN som skulle göra det först. Tur att jag var där inne, och tur att han hade snabba reflexer och flög upp ur toaletten som var nyspolad. HAHA.
Anyhow... jag längtar tills Alex kommer hem så jag kan få reda på vad han drömde inatt.
Helt sick! Han drömmer så konstiga saker och verkligen pratar och agerar i sömnen så jag blir helt vansinnig, eftersom att han väcker mig! Inatt var han helt galen. Så I neeeed to know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0