jag är i chock

Jag har blivit allt jag sa att jag aldrig skulle bli. Men det gör ingenting.
1. Jag vill flytta tillbaka till Märsta/Sigtuna(!!!)
2. Jag vill bo i HUS. På LANDET. Eller till att börja med nedrebotten med uteplats..
3. Jag tycker alkohol är jobbigt, tråkigt och inte ens gott längre...
4. Jag kollar på dokumentärer och gillar det!
5. Jag lagar lika god (om inte godare) mat som mina föräldrar, utan recept och bara påhitt. (ok, nu var det inte så att jag aldrig ville kunna laga god mat, bara det att jag trodde att intresset aldrig skulle infinna sig.)
6. Jag har INGA som helst problem med att jobba helg, för det är viktigare att hova IN pengar, än att slösa dom på KC.
7. Jag tar vitaminer, VARJE dag.
8. Jag går till doktorn när jag är sjuk och INNAN jag hinner dö
9. Jag tycker att det är ROLIGT att söka nya jobb.
10. Jag älskar livet lite mer för varje dag som går!




Kommentarer
Postat av: böck

haha jag är typ likadan. likadan som deeeeeeeeeej!

2011-10-06 @ 13:00:04
Postat av: juicy

hörru böckling, du vill va mig!

2011-10-06 @ 13:39:39
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0