ÅH UH

Imorse var jag som sagt på återbesök hos farbror doktorn.
Jag hade tid kl 8, jag fick komma in till läkaren 8:40. Och då var jag den 2:a människan på plats.
Fattar inte riktigt. Borde man kanske inte sätta en liite senare tid då så att dom hinner göra det som ska tills patienten kommer? Alltså jag bara undrar och funderar. Så hade jag tänkt iallafall.
För jag kan ju tänka och vill oftast lösa PROBLEM. Och det borde dom i sjukvården också göra.
Okej, andra bullar när jag börjar jobba så. Hahahahah heheheheh. Trust me!
Anyhow, för det första så hade jag glömt legitimationet.
För det andra så höll jag på att glömma mitt personnummer. Så jävla pinigt.
Men det löste sig iallafall. "Ehh, jag har frikort!" Ska köra den om man glömmer leg till krogen med. Eeeeh frikort?
Skoja. Jag går inte ens ut längre. Guds bästa barn äro jag!
För att komma till saken så har jag inga ledproblem what so ever.
Mitt skelett är det heller inget fel på (OCH JAG DRICKER INTE ENS MJÖLK, ALDRIG GJORT!) haha, kul om jag skulle bryta ett ben imorrn bara för det. Heheh.. nej inte kul.
MEN jag har inflammation i muskelvävnaden. Därför är foten så jävla svullen och hård.
Så nu ska jag käka dom där tabletterna i 2 veckors tid(!!!) Asså, jag äter aldrig värktabletter. Känns inte helt ok att jag då ätit värktabletter varje dag, i en månads tid. Missbrukare or what. Äckligt.
Anyhooooooooooooooooooow...
När jag kom hem från läkaren så hoppa... eller okej, jag kröp ner i sängen again för en liten sömntur.
Tsss, tog hundra år innan jag somnade. Men somnade gjorde jag och drömde mardrömmar om jagande scream-monster som jag och mina vänner var tvugna att mörda. Men dom där idioterna dog ju inte hur mycket man än knivhögg dom. Ja, ni hör ju. Jag är ju psykiskt sjuk som drömmer sånt där.
Till slut var JAG tvungen att mörda en med en MATKNIV. Som man skär kött med när man äter. Kul att trycka den genom hud och sen såga igenom. Fräscht va? I samma veva så högg ena snubben mig i axeln med värsta mördarkniven och då vaknade jag och trodde jag skulle dö på riktigt. Fyfan säger jag bara.
Drömde dessutom att min mobil blivit hackad. Hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0