FREDAG...igen!

Lovely. Var på en ny förskola idag. Ja, alltså ny för mig.
Det var lite som att komma tillbaka till min egen tid på dagis, då allt såg likadant ut och ja, typ var likadant.
Och heja mångkulturen! Gud vad mycket nya små ansikten jag träffat idag. Och så HIMLA goa!
På köpet så går det en liten flicka där som skulle kunna ha varit Alex när han var liten. Herregud.
Jag kunde inte slita blicken från henne. Såg precis ut som Alex gjorde när han var liten, hon var lite mörkare dock, medans han var kritvit. Det var lite som att se in i framtiden ;) Om hans gener tar över. Hahahah.
Skitkul! Och dagen har gått otroligt fort.
Nu känner jag mig dock sjuk. Vilket är mindre roligt. Halsen gör ont och jag fryser ihjäl.
Men men, här sitter jag i kofta, duntofflor och dricker kokande te. Det ä la gött va!
Min karl drog iväg till konsum i spånga för att köpa mat.
Skulle egentligen dragit iväg på inflyttningsfest hos Bullen (Annie) men med allt som händer omkring blir det faktiskt inte så. (Saker jag inte nämner i bloggen... och kommer aldrig göra heller) Dock är jag med i sinnet! Och hoppas DU/ni får en toppenkväll. MMSa gärna några roliga bilder! Och skvaller mottages gärna!


Har ni käkat solrosknäcke förr? Inte? GÖRT!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej faster hör av dig! Kram Molly

2011-09-23 @ 21:27:08
Postat av: Amanda

Jag har också suttit i tofflor och druckit the.. Jag känner mig som 100 år. Men det är najs det med.. :D



Alltså. Jag trodde Italienare var vältränade och sexiga. ICKE! Milano och Romare är feta. FETA! Typ 40 % av dom jag såg var feta. Så näääe, inga bilder... Däremot kan du adda mig på fb och kolla in min kille. Han är Italienare och inte fet.. :P Hahahah..

Nej men ärligt.. Jag tycker du ska adda mig även fast du inte vill kolla på någon Italienare.. på facebook. Amanda Chakomako Forsberg heter jag (där). Come on! :)

2011-09-24 @ 00:19:19
URL: http://amandauppiarslet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0