GOT 99 PROBLEMS AND A LOT OF BITCHES

  1. Om jag vore blåögd skulle jag vara svarthårig (alt. mörkmörkbrunt..) året om
  2. Om jag vore HELSVENSK skulle jag nog bli brunare än vad jag blir nu
  3. Jag blir kåt av viss musik, men inte av att se "in-och-ut"-sex på film...
  4. JAG ÄR SÅ JÄVLA VIT OCH ÄCKLIG ATT JAG KRÄKS!
  5. Att få p-bot för EN jävla minut JÄVEL. 900 spänn åt helvetet!
  6. Klipper lugg fast jag vill låta håret växa ut så att jag kan klippa en snygg page...... Finner ingen logik.
  7. Hade varit rik nu om jag inte vore så jävla dum i huvudet ibland.
  8. Alkohol gör folk feta. Kan folk bara fatta det? F-E-T-A. Fyllekäk blir man också fet av.
  9. När jag har duschat klart och ska gå ur duschen (badkaret) så föreställer jag mig alltid att jag halkar och dör och ligger naken och död i badrummet. För ingen hinner hitta mig. Alltså, alltid. Ganska pinsamt att bli hittad både död OCH naken.
  10. Mörk choklad smakar fortfarande rent ut sagt bajs.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha... Mitt största problem med om jag skulle dö är att mamma och pappa skulle få rensa ur min lägenhet och hitta Klas (my di-do) och diverse sexsaker. Så det där har jag tagit hand om, berättat för min kompis var det ligger och hon har lovat att hon skulle skyffla undan skiten om jag skulle dö.. hahaha!

2011-09-26 @ 09:03:57
URL: http://amandauppiarslet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0