HEJSAN HOPPSAN

Nu har våra nya familjemedlemmar anlänt och börjar komma till ro! :-)
Jag är så himla kär så det inte är klokt. Alfonz och Gizmo blev det.
Det var en "Z"-kull så vi tänkte att det skulle vara roligt att behålla iallafall Z i namnen. Heheh.
Just nu ligger dom bakom högtalaren och sover. Blev så mycket intryck på en gång.
På facebook känner jag mig som en crazy catwoman som lägger upp massa bilder och klipp, haha.
Mina små lurvtussar!
Nu längtar jag fruktansvärt mycket tills vi kan flytta till större.
Tjorven är på landet med min pappa så hon har inte träffat sina småbröder än, hahahah..
Sina kattvalpar!
Jaja, nu blir det liv i luckan iallafall. Kattungar är så jävla roligt.
Jag blir helt varm i hjärtat och fnissar som en liten tönt när dom leker och är sådär dundersöta.
FÖRSTÅ när jag får riktiga barn. Herregud.
Och återigen; all cred till våran uppfödare! Janet! Bästa! Har aldrig träffat några mysigare djur än hennes.
Precis så det ska vara. Vi fick med oss två mysbollar hem som det dessutom är fart i. Gillas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vilka söta små bebisar!!!

2011-09-17 @ 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0