inte för att äcklas

Har inte sovit speciellt skönt inatt.
För det första världens jävla blöja i arslet.
För det andra är en muskel sträckt (streckt!?) i mitt ben så är som vanligt handikappad.
För det tredje har min mage haft ungefär lika mycket gas i sig som stjärnorna har och it never ends!
Dessutom har jag drömt att min telefon har ringt hela natten. Not okej!
Det är det som suger liiite när man är vikande lite här & där, du kan få ett samtal närsomhelst och måste alltid vara beredd liksom. Lite som att jobba jour skulle jag kalla det. Ja, jag jobbar jour.

Det var bara en som hade ringt mig dock. Och den telefon har ju varit upptagen hela tiden.
Nåja!
Och prisa gud! Jag kollade mitt konto idag och blev så jävla lycklig och 50kg lossade från mina axlar när jag såg att jag fick betyyyyydligt mycket mer i lön än vad jag trodde. Oh gudars. Nu kan jag leva igen.
Förresten, ni som skulle shoppa kläderna av mig? What's the deal yo? Ångrat er nu eller?!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha shoppa kläderna av dig???

2011-09-28 @ 11:39:47
URL: http://amandauppiarslet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0