inte okej!

Min fot är värre... vad fan är felet? Jag vill verkligen inte till sjukan. Folk som känner mig VET att jag hatar sjukhus och drar mig tills jag är döende. DÅ kan jag åka dit. Om jag blir tvingad, eller jag hoppas att dom kommer att ge mig morfin. För jag tror att det är precis det jag behöver. Så om någon har lite till övers.... ne.
Igår och inatt har jag absolut inte sovit ett jävla skit. Dunkar i hela foten. Smärtan är obeskrivlig.
Inte nog med det så drömde jag att jag hade stulit pengar på något jobb jag hade och jag hade blivit busted då det fanns kameror där och polisen kom och hämtade mig för ett förhör på mitt jobb.
JAG DOG. Sjukt jävla pinsamt. Samtidigt i drömmen så visar dom mig en äcklig jävla film om en man som misshandlade sin kvinna till döds för hennes pengar och ville jämnföra det med mig. Jag fick (IN REAL LIFE) kalla kårar längst hela ryggraden. Så jävla äckligt! Sen tycker jag att det var taskigt att visa mig den. Sen skulle jag förklara för dom VARFÖR jag tog pengarna och vad jag behövde dom till. Öh? Ville väl färga håret säkert.

Inte fan vet jag. Sjukt läskigt var det iallafall och jag vaknade med världens ångest och då hade jag fått sova en HEL halvtimme. Så jävla snällt! Fotjävel.
Sen kunde jag inte somna om. Snörade mina JUMPADOJJOR, haltade till centrum, in på apoteket och köpte voltaren, fast i tablettform. Vill ju inte påstå att gelen som inhandlades igår gjorde ett endaste dugg.
Jag har dessutom ett nytt beroende. Fruktsallad med nötter och keso. OH I'M IN HEAVEN!
Så det får jag gotta mig med. Ahmen plz. Det är tur att jag inte har jobb precis, just nu när jag har det så här... stackars mig. Så jag får väl "passa på" att må skit innan det är dags igen.
Kurwa.
Mmmm, keso.
p.s JAG ÄLSKAR DIG ALEX!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Alex

Älskar dig också!!!

2011-09-06 @ 11:11:56
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0