LIFE IS TOO SHORT TO DANCE WITH FAT GIRLS

Jag har sökt FEM nya jobb idag. Jag vet inte riktigt jag.
Jag vill helst av allt jobba på Hemskogen. För alltid. Typ.. Speciellt med dom jag har jobbat med.
Men, jobben är sökta och 2 av dom vill jag verkligen, verkligen ha. Får se om någon hör av sig.
I Oktober är det dags att söka skola också. WUHUUU!!

Var inne och skickade mail till kursledaren och hon mailade tillbaka väldigt fort.
Inte för att jag fattade ett skit (som vanligt) men det ska nog gå bra!
Jag får nog ta mig dit personligen och prata med dom. Så man samtidigt kan luska fram CSN-lån.
I NEED SOME HELP för jag fattar ingenting, hur man gör någonting när det gäller sånt här!

Anyhow. Ska snart halta till apoteket och hämta ut min medicin. 

Tycker fortfarande att det är skitkul att jag var tvungen att ta av mig byxorna och stå där i värsta spets/stringtrosorna med orakade ben framför den unga läkaren som jag knappt fattade ett ord av vad han sa.

- du kan.. ta av dig byxorna
- okej...
- gör det ont här? *klämmer på låret*
- hm, nej
- här? *ner på mitt väldigt orakade smalben/vad*
- haha ne, alltså.. jag har ont i foten, inte benet!
- bara foten?
- ja! det var det jag sa från början hehe
- jaha, ja det är ju väldigt svullet här!


Asså förstår ni!? Där stod jag som ett grottmongo, hårigt, grottmongo och ba "ööööh..."

Nåja...

Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

hahaha underbara du :D

Jag måste också raka mina ben och annat också MEN jag ser inte vad jag gör där nere numera :/ får be gubben hjälpa mig hahaha.

2011-09-14 @ 22:08:26
URL: http://sandeepistol.blogg.se/
Postat av: Sylvia

tack :)

2011-09-15 @ 09:50:32
URL: http://syliam.blogg.se/mama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0