UNNA NUNNA MIG

Ikväll tänker jag tamejfan unna mig själv med lite gott.
Det var länge sen! Herrn är iväg på "nördkväll..." han själv som sagt det.
Dvs han hänger med sina killkompisar och pratar töntiga grejer. T.ex MMA, spel och ni vet.
Sånt där astöntigt som vi tjejer aldrig pratar om. Men ni såg min nya mascara va?

Jag har iallafall shoppat lite popcorn och (schyyy! säg inget till Alex..) coca cola.
Jag velade mellan chips och popcorn, men VALDE, frivilligt, popcorn.
Det skulle aldrig hänt för ett halvår sedan. FRAMSTEG! Woho! Jag är duktig jag.
Kommer ändå få en fet bitchslap av herrn i huset (rädd) för att jag köpte den hemskaste drickan i hela världen.
Skääämtaaa... han skulle aldrig slå mig. Hårt.


Sååå, någon som sitter på filmtips? Tänk på att jag har icefilms. och har förmodligen sett allt nytt.
Men gammalt, svenskt, är också välkomnat. I LOVE! Jag vet ju som sagt nu för tiden hur man laddar ner film också.
"alla som inte tankar är upphovsmän...uuh uhh" Sorry, men hörde den låten spelas från Piratpartiets flak i Prideparaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0