Till mina vänner.

Förlåt att jag inte har tid för er just nu. Jag ber verkligen, på riktigt om ursäkt.
Jag känner mig usel. Plus att jag känner mig som en jävla partypooper som aldrig orkar någonting dom helgerna jag väl är ledig. FÖÖÖRLÅT! Men det blir bättre, jag lovar.

Den 1/2 är det dags. Då går flyttlasset. Och då ska vi ses jääääääämt! OKEJ?
Fan vad jag längtar. Jag längtar tills jag kan PROMENERA till mina vänner utan att planera ett dygn/vecka innan för att man ska orka åka kommunalt och ens kunna ta sig någonstans. Ååååh, ska bli så bra.


Nåväl!

Sitter på kontoret just nu. Jobbet. Ovanligt va? Slutar 21.00 idag.
Imorgon dock, då jobbar jag 9-12, HAHA.... jobbigt vaaaaaa? Sen på kvällen åker vi till Uppsala för att hämta hem våran lilla gris Malou! :-) MYS!

Anyhow!

Hoppas ni mår bra. Haj haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0