Friends.

Nu är det så här va. Vänner växer ifrån varandra. Vänner delar inte samma typ av intressen. Vänner är i olika faser i livet. Och så kommer det alltid att vara. Man kommer aldrig kunna vara kompis med alla dom där man satt ihop med i skolan. Det fungerar inte så. Vi blir vuxna och skaffar egna familjer. Andra liv. Vissa kanske inte uppskattas, vissa gör.
Jag trodde vänner stöttade varandra och fanns där för varandra.
Inte alltid tydligen.
Som sagt. Vi växer ifrån varandra.
Nog om det.
Jag behöver inga ytliga, "fest"-kompisar eller såna som bara frågar hur det är för att dom är nyfikna.
Jag påstår inte att jag är världens bästa vän alla gånger. Men jag försöker och jag ska försöka mera.
Lite tråkigt när det blir lågstadiefasoner ibland bara.
Nåja, nu går vi vidare med våra liv och så lever vi som vi själva vill. Allihopa. Ok?

Jag är så himla lycklig just nu, och tänker fortsätta att vara det med vänner som ger mig positiv energi, och som inte TAR energi ifrån mig.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Bra där Jossan! Bort med energitagarna!Jag är helt på din linje :) Kram

2012-03-20 @ 22:48:51
URL: http://minanaglar.se
Postat av: fruit

här får du lite mer positiv energi! <3

2012-03-22 @ 10:50:38
Postat av: Piia

<3<3<3

2012-03-23 @ 00:49:25
Postat av: Anonym

varför bloggas det aldrig längre?

2012-04-09 @ 18:53:16
Postat av: Anonym

håller med anonym!

2012-09-02 @ 15:18:32
Postat av: Anonym

Jag saknar dina roliga uppdateringar! / anonym

2012-10-17 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0